Wednesday, June 8, 2011

Lambatnyer masa berlalu..

kenapa la hari ni terasa slow sesangat masa berjalan..maybe sbb aku puasa kot terasa masa kat opis ni mcm lama jer..boring rs..keje ader tp xder semangat nk wat..hehehe..tp terpaksa kena wat jugak.kl leh minit file ni ke my bos hr ni jugak mmg rasa lega la..

tp hr ni aku rasa cam lain jer..kenapa ek..terasa rindu sesangat nk tgk safi n shameel..cptla kul 5..mami nk jumpa ank2 mami.maybe sbb mlm td mami kurang main ngn safi n shameel..shameel sbb mlm td ikut aboh gi umah tok ki..mlm td pulak mami amik peluang tdo awl..sbb mls rs nk menjahit..

pg tadi gi pejabat pendaftaran wat kad pengenalan baru..kenapa kena tukar??sebab aku dah tukar kerakyatan..dah sah jadi rakyat Terengganu..so kad IC aku nnt ada la alamat kat teganu ni..alamat rumah kami lagi..PT2417, TAMAN ALAM SERADA,20050 KUALA TERENGGANU...hehehehe...tp lupa plok nk amik pic IC lama aku..nk wat kenangan..JPN dah selamat amik IC lama aku tu..

lps gi JPN aku n hubby gi sign 5 agreement with RHB Bank kat opis Alias & Co..semalam setel sign pindah milik tanah kat pejabat tanah..rs2nya semer documentation da beres..semalam aku ada request ngn lawyer minta dia advice developer bagi kunci umh ke kitorang..tp dia kata kena setel all payment br boleh..ala..xleh consider ker??lagipun diorang lambat dpt duit sbb kelewatan berpunca dr diorang gk(lawyer + developer).

we all dah order grille pun..sabtu ni nk bwk tukang gi umh amik ukuran..sabtu lps pulak aku, hubby, ank2 n adik aku gi Aik Hoe shopping aksesori dapur n toilet..abis lebih 1k jugak kat situ..barang2 yang aku beli dapur gas, sinki double bowl, tap air (2), toilet shelf & mirror.

next week punya plan plak nk beli lighting fittings.kali ni nk suh hubby ikut skali..senang..dapat persetujuan bersama.

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...