Tuesday, April 12, 2011

Kami Berkelah..Best bangat

Baru ni balik kg mmg da planning nk g picnic..lps je kaum lelaki blk dr sembahyang jumaat we all lunch kejap pastu terus packing nk g pantai..Pantai Irama pilihan kami..aku rs..eh bkn ..aku yakin mmg x penah datang la ke pantai tu walupun aku ni org klantan..maklumla..parents aku bknnyer de transport nk bwk ank2 diorang g pantai..da besar panjang beranak pinak barula we all leh g sndri..we all plok yg bwk parents.

memang best la picnic ni..jarang sekali leh wat..ni pun ada yg miss..adik aku yg no 4 x dpt balik sbb br masuk praktikal kat spital..sian dia..mesti sedey r bila tgk pic2 kitorang dia pulak xder...xper..len kali kita wat lagi ek..

jom kita layan pics..



 mami tgh suap kakak..tp x napok kakak..x muat pic
 suka pic ni..tp ada yg miss..saper??........ank teruna aku xder...big brother abe nasaei tukang amik gmbr..Chiq mmg xder sbb x blk pun..siannyer...
enjoy aku tgk adik2 aku n hubby main bola tampar pantai...

next time kl blk kg lg kena wat xtvt2 camni la baru bermakna setiap kali balik....mlm tu pulak we all bbq..tp sorang pun lupa nk amik gambar..sbb ayam bakar best giler..sorang mkn mmg sah lebih dr 2 ketul..

3 comments:

  1. hooo..g kelah sokmo nih...mane aci...b tag sya nih..jom join..

    http://cksabihah.blogspot.com/2011/04/yaya-azura-1st-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. mmg anak jati klate pun..but now dah jadi rakyat terengganu sbb da lulus pun permohonan tukar kerakyatan.sijil jer x kuar lg.

    ReplyDelete

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...