Saturday, May 28, 2011

Picnic at Lagoon

28hb, sabtu iaitu semalam we all picnic lagi...kepada adik aku nasaei kat KL tu jgn jeles yer..kali ni picnic mmg best la sbb menu nyer best...sempat lagi eilah prepare mee kari..1st time dia wat berbekalkan resepi yg aku cr dlm internet ngn en.google..pastu part aku plok prepare "jeput" bawang + ikan bilis and "colek" mempelam..

tgkla hidangan kami ini..
 abe nasaei : jeles x?kekgi mu balik ganu kiter picnic smuler ek..
 abe chiq yang x sabar nk melantak.
 2 org minah tu sambar mempelam n colek dulu..mcm org mengidam pulok.

 kakak layan diri..
 kusutnyer rambut kakak..

 peserta picnic paling muda..baby Arfan..
baru aku perasan..picture anak teruna aku shameel lupa nk snap..shameel pun satu bknnyer dia nk join mkn.dia duk main bola ngn pok sedare termuda dia sampai terberok dlm seluar tanpa disedari..masalah sungguh..terpaksa packing brg ngn rushing skali sbb nk uruskan shameel pulok..mami jugak yg setelkn shameel kat tandas awam kat Masjid Terapung tu..siap mandikan shameel lagi..shameel..shameel..
tu dia..abis seperiuk kuah kari...mmg semer melantak abis-abisan semlm..kenyang2...

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...