Thursday, September 20, 2012

Epy bfday syaseby

Selamat hari lahir buat aku n my hubby...aku punya 12/9..cik hubby punya 19/9...tua dah kitorg ni tp ank x bertambah2..hihi..usaha doh..kitorg menunggu dgn sbr pdhal jeles giler tgk kengkwn yg lain dah bertambah2 zuriatnya..pdhal kitorg yg paling awl kawin..

mmgla b4 ni aku planning tp kita dah ready bebenor payoh plok nk sangkut ek..kl yg haram tu sng jer tuhan nk bg kn...ish..ish..nauzubillah..jgnla ank2 aku tergolong dlm manusia cenggitu..

nk citer psl celebration bfday my hubby..small celebration..x kuar mana2..x book mana2 restoran pun..sbb we all serik giler nk bwk ank2 mkn kat luar..blh wat malu kitorg jer ngn perangai ank2 tu..so, aku decide nk msk special just for my hubby..tp simple jer..menu hr tu siakap masam manis, tom yam n salad..haha..simple sgt kn...sbbnya aku xder ms sgt..start msk pun kat kul 5 ptg...cik hubby blk kul 6.15..ingat nk serprise kn dia..tp x jd..tgh kalut masak dia da blk..kantoi...dia blh gelak tgk aku msk mcm kalut ribut..and yg paling dia rs lucu sbb aku pakai set pinggang mangkuk kesayangan aku.ye la kn kl utk yg tersyg mmgla kita rs nk serve  d best kn.hihi...

ala..xleh nk tunjuk pic sbb laptop ni x detact kabel samsung s11 aku..lenkali la ek.

tp yg klakarnya ank2 kitaorg ms nyanyi lg slmt hr jadi tu bole plok diorg said
"slmt hari jadi aboh dan mami dan shamel dan kakak"..aik..nama diorg pun masuk skali..mmm..bdk2...

yeye..dpt da upload picture .




No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...