Sunday, October 12, 2014

Tahniah My Cutey Sister Fasma

Hari ke 2 AidilAdha mencatat sejarah dalam diari hidup adik saya yg ke5 iaitu Nor Fasmawati. Walaupun dalam masa yang singkat kami sekeluarga berjaya membuat persediaan untuk majlis pertunangan Fasma n Hafizuddin. semua memberi kerjasama yang super hebat.termasukla anak2 nakal mami..hehehe..

Pembahagian tugas dah dirancang seminggu awal.

Pelamin dan hantaran.
Ketua : Saya la selaku ank sulung.
Pembantu : Cik Lah,Cik Uni, Nasri, Nije, Amir, Suyin
Pengacau : Kakak n Shakeel
Tukang tengok : Mek & Ayoh
Tukang komen : Ramaiiiii

Masak memasak.
Menu : Daging Gulai,Daging Singgang, Ayam masak merah, Sup Daging, Sayur campur, Acar timun, Sambal belacan, Ulam-ulaman (petai,kacang botol, timun), budu.
Ketua : Cik Lah
Pembantu : Semua penghuni dalam rumah..hehehe.

Kek
Tukang buat : Saya.
Pembantu : Suyin.
Tukang try : Abe,Chiq, n ramai lagi

Agar-agar
Tukang buat : Cik Lah
(saya x masuk campur langsung part agar-agar ni sbb saya dah selamat beradu ZZzzzzzz..hahaha)

Majlis hari tu bermula pukul 12pm..xder sesi berbalas pantun pun..straight forward jer..hahaha

jom layan gambar yang x banyak pun ada pd sy..gambar byk dalam kamera DSLR my brother Abe.

Design by Sya.Kipas bulat tu byk tangan yg hasilkan..tq semua.









pic last sebelum berangkat balik Teganu..my lil boy tu x pakai bj sbb panas.
x sabar nk tgk gambar2 yang lain..still waiting for my brother send thru email.

Cik Ma kita tu puas hati x ngn majlis tu?ada kekurangan apa2 x?


No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...