Friday, September 23, 2011

Manik Shining of Bubble.

Ingatkan da lps raya dah xder org nk tempah manik..tp alhamdulillah, ada jugak customer tetap aku yg nk manik..bajunya da cukup lawa n ekslusif..lining lg..tp da kehendaknya apa salahnya kn..rezeki bg aku..hehehe..baju ni corak bulat2 so mmg aku x amik ms lama nk wat design camner sbb da lama aku peram nk wat design bubble ni..da dpt baju cam kak dah ni mmg x sbr2 nk wat..masuk hr ni da 4 hari aku ngadap wat manik kat bj dia..insya Allah mlm ni finish la..sbb esk da nk kasi kat k.dah..

sila la tgk yer hasil tgn aku ni..


 combination teknik kristal n outline style..nmpk simple n sng nk jahit..tp tuhan jer tau jenuhnya nk siapkan satu2 bulatan kat kristal tu..tambah pulak kain luar tu nipis n lembut..


actually ms upload pic ada lg bbrp bijik kristal yg belum siap jahit outline bead..mlm ni konpem siap.

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...