Friday, September 23, 2011

Masih menunggu

kenapa n3 ni aku kata masih menunggu..sbbnyer kitorg still lg menunggu bila la developer nk kasi kunci rumah kat kitorang..x sabar giler nk duk umh tu..kamis lps aku da tanya kat developer tu bila leh dpt.dia ckp next week nnt dia akn serah kunci n setel segala benda mcm tukar nama elektrik n air..yg aku x puas htnyer  developer tu da dpt payment diorg hr selasa lps lg tp x maklum pun kat aku sepatah..kl aku x tanya tobat diorng x maklum bila nk serah kunci...mmg bangang la syarikat tuuuu...geram aku..sambil tulis ni aku tenyeh keyboard laptop ni..marah pulak hubby aku..

tp kerana kes umh ni la aku dpt tgk hubby aku menyinga marah kat lawyer tu..kl aku ni jahat giler nk jugak aku tulis kat n3 ni nama opis lawyer tu n citer semua keburukan diorang..jatuh la reputasi opis tu..br padan muka diorang..prosedur nk dpt umh mkn masa 9 bulan..masuk akal x?opis lain leh wat x sampai 3 bulan..selama 9 bulan deal pun x penah jumper lawyer tu..bodoh kn lawyer tu..x pandai jaga klien..padahal we all yg byr fees diorang..nk kata bodoh tp keje level profesional..tp wat keje x profesional lasung...suh byr fees segera RM4650..amboi byk cantik muka kau..keje kau pun kitorang yg push satu2...bayaran nk cepat tp wat keje lmbat..saper pulak nk tanggung kerugian kitorang..especially kerugian aku yg berulang alik dr umh sewa ni ke kedai aku..bkn dekat tau..20min drive..masa terbuang lg..kl duk umh yg kitorang beli tu mkn masa 7min jer ke kedai aku...ahad ni we all nk berdepan ngn lawyer tu nk counting fees tu..tolak ngn kerugian aku..kl diorang xleh consider, kitorang bwk masalah ni ke tribunal pengguna..baru padan muka diorang..nasib baik kitorang x saman jer...

lama sgt menunggu hampir x ingat doh umh tu..tgk balik la pic umh tu.


No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...