Saturday, September 3, 2011

Safi's New Face

Semalam geram sgt tgk rambut kakak serabai yg amat, terus aku bwk dia gi kedai gunting rambut.masa tu kul 12 tghr.tgk kedai gunting tu gantung signboard BUKA so aku pun dengan x malunyer bg slm n bgtau nk potong rambut anak..padahal time tu kn xkn aku ni x phm org nk duk dapur memasak...sbb kedai gunting rambut yg aku gi ni kat taman perumahan aku jer..dia wat kat umh dia jer..disbbkn aku rs x mkn masa yg lama pun potong rambut kakak tu yang aku mintak kakak tu potong jer.n dia pun tak kisah..my princess pun x meragam n relaks jer duk ats kerusi nk potong rambut.

tgkla gaya ank dara aku..



ternganga tgk diri sndri dlm cermin..
yg penting kakak selesa ngn gaya rambut camni.mami pun cam teringin jer nk potong rambut.

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...