Wednesday, March 13, 2013

Dapur idaman

Kl da nama pompuan,serba serbi nk cantik n complete..macam aku jugakla..umh da lama duduk tp dapur still hanging..means cabinet n kitchen hood still lg xder..hoho..terliur tgk dapur org lain cantik2 jer..mcm x complete jer umh tu..bila request kat hubby dia bole ckp "x bole masak ke kl pintu kabinet xder..?"..da dia keluar ayat camtu aku pun xleh nk argue la..nampaknya kena usaha sndri la gamoknya..porch extra kat luar rumah tu nk pulak dia wat..aku pulak cakap "perlu ke wat?kn keter da bole parking bwh bumbung..x perlu porchla.."...hubby balas "kena wat sbb takut ank2 seret basikal diorg kat keter.."..ayooo..nk betah kn bkn duit aku pun nk larang dia wat..ermmmm..ikutkan je la..

hari tu ada terbelek majalah Anjung Seri, nampak la set kabinet ni..rasa nk wat camtu la..
 aku suka design ni..klasik..x lupuk dek zaman..hihi..
suka ngn warna coklat rona kayu..sbbnyer semer perabot dlm umh tu warna rona kayu.bila leh dpt dapur idaman ni...

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...