Tuesday, March 19, 2013

"Mami kn besor doh"

Kisah pada suatu malam..

Dalam kat kul 2 pagi aku ingt nk basuh kain..mesin yg basuh..aku sumbat je dlm mesin tu...tp mcm ada takut skit nk kuar sbb mesin basuh ada kat luar rumah..so, aku ajakla anak dara ku yg br jer bgn tdo minta susu temankan mami dia sekejap jer...

Mami : Kakak oo Kakak...teman mami jap.
Kakak : ada aper mami?
Mami : Ci teman mami jap..mami nk basuh kain ni..
Kakak : ****sambil botol susu duk dlm mulut n kuar dr bilik kakak membebel***mami kan besor doh..bakper nk suh kakak temannyer..mami ni kecik ke besor???penakut ni...
Mami : ***terkedu jap dgr dia kata gitu***
sambil dia berdiri kat pintu dapur tu bole pulak dia cakap..
Kakak : haa..xder pocong pun..hantu xdok..mami takut naper..kakak nk tdo plok ni...
cepat2 aku cakap tgg la sekejap jer lg..mami nk buh sabun ni...
kakak blah tgl mami dia sorang..cpt2 aku tekan mesin tu then blah..tutup n kunci pintu..

takut sbb kat blkg umh tu kebun org yg x dipedulikan..mmg semak sgt2..siap ngn bunyi burung hantu lagi..cengkerik mmg kuatla bunyinya..seram rs...hihihi...


No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...