Monday, December 20, 2010

The Crazy of Beads

hobi yang membuatkan aku ketagih wat adalah jahit manik..in fact, kat pejabat time lunch hour aku mesti wat projek aku iaitu jahit manik...

hari ni aku nk siapkan projek aku yg dah lama x siap2..sian member aku sorg tu dah lama baju dia duk ngn aku..b4 raya haji lagi...sikit lagi nk siap..tp kainnya aku belum jahit lagi..tp xper,dah siap jahit manik lega la skit..tgl nk jahit kainnya jer lagi

ni aku tunjuk skit manik kat lengan baju dia..
member aku ni katanya nk manik tu banyak biar meriah.
nk glemer katanya...
ntah glemer ke tak aku wat ni?
ok x design tu??
ni ada lagi pic dia


close up kat lengan baju tadi
sebenornya..aku wat projek baju member aku ni boleh dikatakan 50% wat kat opis..hari ni pun aku try nk finishkan yang kat bahagian tubuh baju tp x sempat siap kot..xper..finishkan kat umh nnt

sempat wat lalang2 n bunga jer...nnt nk tambah daun n ada la skit aksesori lain..nnt da siap aku upload pic nya..okeh...see, benang pun ada kat situ lagi...

kwn2..berapa nk amik upah ni..konpius aku...

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...