Tuesday, December 21, 2010

safi's dress

Slm kawan2...
As a mom, actually byk perancangan aku utk my princess tu..dlm paler ni mcm2 rancang nk wat baju untuk si kecil tu..suka tgk dia pakai baju kurung..nmpk manis..biasala semer bby girl nmpk manis berbaju kurung sbb diorg kn kecil n cute

1st baju kurung safi is baju raya dia..same ngn baju mami dia..so pakai sedondongla..
masa raya hari tu xder lagi manik kat leher tu..baju tu aku jahit manik ms safi nk pakai jamuan raya kat taska dia.
close up manik kat leher baju safi
2nd baju kurung safi pun sama ngn baju aku..kain baju tu aku simpan lama dr sebelum dia lahir lagi..mmg ms beli tu da budget utk wat baju for my little princess.padahal ms beli tu baru pregnant 2 bln.xatau lg baby girl or boy..tp naluri aku kuat rasa baby girl thats y beli 4 meter suku kain tu...
3rd baju safi is baju xder lengan..ms wat tu musim pns skit..tu yg terpikir nak wat baju seksi skit utk safi.

tambah reben satu kat dada dia..xla nmpk simple sgt kn?

koleksi bj kurung safi yg ketiga blue colour..

kain baju ni x tebal..so xla safi rs hot
the next baju kurung safi are :


bunga2 kecik sesuai utk knk2
se lagi green kaler..

baju ni akn kujahitkan manik kat leher tu nnt...dah start pun wat mlm tdi..tp disebabkan safi meragam skit mlm td sempat wat bunga sekuntum jer..mlm td x byk output pun..x potong baju pun..safi byk karenah la mlm td..selalu dia beres jer kl main sorg2 pun..maybe sbb aboh dia x layan dia kot mlm td..tu yg dia badmood..aboh demam mlm..kesian kat aboh...today hopefully aboh da sihat ek..jgn demam lama2 ssh bini abg sorang ni..

ni pulak aksesori kepala safi...mmg aku naik giler la kl beli aksesori kepala dia..semer nmpk cantik..geram2 nk beli..ni antara koleksi aksesori safi

sebenarnya byk dah hilang pun...dia suka cabut bila nk landing minum susu.


No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...