Tuesday, December 21, 2010

safi's bead

malam td semangat nk jahit manik kat leher baju safi..sbb projek bj kwn aku da siap.so, lehla jahit kat baju puteriku pulak..
tanda lu bunga2 yang nk dijahit tu ngn duit 5 sen.
lps wat bulatan2 tu tandala 8 titik kat round tu.
sempat wat separuh ni safi sebuk duk tarik baju aku..dia boring la tu sbb xder org layan dia main..terpaksa la aku amik dia n letakkan di riba..so procees jahit manik sambil riba safi la..

siap gk sekumtum sambil riba dia

ni tangan dia sebuk nak pegang pearl putih tu..dlm duk larang,safi pi wat tumpahkan labuci pulak.

berterabur labuci tu.marahla jugak..tp maminyer sebuk ambik gambar la pulak

safi nk kutip balik labuci tp x byk leh dia pgg..

lagi bersepah adala..
shamel plok time tu sebuk ngn puzzle upin ipin dia.sbb tu dia xnk main ngn adik dia.

yang kelakarnya bole dia pakai baju tido x sama kaler..baju kaler biru,seluar kaler hijau..dia amik sndri tu..

khusyuk tu duk susun puzzle..mmg dia khatam la susun puzzle tu..kl kita start susun dr tepi kn..abis susun yg tepi br kita proceed yg tgh..tp shamel dia leh susun kat tgh lu.dia mcm da ingt susunan puzzle.

aku stop jahit manik kat baju safi then layan dia main baby dia plok.konon nk ulik baby dia tdo la tu

masa ni citer tarzan 2 baru abis

lps amik gmbar ni..aku tertdo rsnya..safi pun tdo gk dengan baby dia.susu dia pun da ready aku letak kat dia..sng jer wat tdo safi.

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...