Tuesday, December 21, 2010

My Fren's Bead

Finally siap gk baju kwn aku ni...semalam balik dr kerja after lyn ank2 sekejap n wat air untuk hubby terus aku sambung projek baju kwn aku tu...target nk siap ptg semlm tercapai jugak..sambil tgg waktu maghrib aku finishkan projek tu...sambil2 tu jugakla aku wat kuar ayam beku dr fridge..projek, projek jugak..masak tetap kena masak..

ni dia baju kwn aku yang da siap..
hope dia puas hati la...

ni kat bahagian lengan baju..
harap nmpk glemer la bila dia pakai nnt
ni pulak kat bahagian tubuh baju.


rsnya design ni da matching ngn corak baju tu..
ni pulak d view of the whole dress

to my fren...sorry la lambat finishkan baju u...
ahad nnt leh la amik...tgl nk jahit kain jer...

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...