Sunday, January 23, 2011

Oh..suamiku..demam panas

Lama nyer aku x update blog aku ni..dulu gatai sgt nk jd blogger..tp mls nk update..apa punya peel la aku ni..

ni nk citer psl hubby aku yg dmm dr hr khamis lg..sian dia..pns yg amat sgt..sampai kn aku pun x sanggup nk pgg..amat panas..selama lebih 5 tahun kawin ngn dia x pernah dia demam mcm tu skali..ni kes stay back kat opis sampai pagi buta la ni...dlm mgg tu 3 mlm dia stay back prepare BQ, taking off n bla2..sian dia..nk tolong tp x bleh.

kl dmm siap pakai stoking mmg dmm teruk la kn...dia nk tdo pun x lena..batuk n muntah...aku risau takut dmm denggi jer.sbb suhu dia kejap turun kejap naik..tp kl sesaper pgg dia mmg pns r..sabtu mlm tu dia mkn pun aku suapkan..yg lebih membuatkan aku rs cam lain mcm jer sbb time dia dmm tu dia mintak nk mkn mihun goreng yg aku wat..padahal dia x suka pun mkn mihun goreng..aduh..perangai dia wat aku rs takut jer...korang phmla kn apa maksud aku kn...se lg perangai dia yg x pernah dia wat selama ni ialah time nk tdo tu dia nk pgg tgn aku..dpt pgg pun xper..aduh lg la aku sedeh...mmg cuti jumaat sabtu br ni aku xleh pun nk menjahit..tp x kisahlah..janji kebajikan suamiku terjaga..boleh dikatakan mgg tu aku kena independant la..

shamel n safi pulak asyik gaduh jer kejenya.mmg weekend br ni byk la kena cubit ker mami diorg...bila ingt balik kesian pulak kat ank2 aku tu..aku pun x tau knaper hot semcm jer..maybe sbb penat kot...jaga aboh diorg lagi...apa sajer aboh diorg nk mkn aku kuar pi cari..org kata minum air cap badak leh sejukkn bdn,aku kuar g  beli...pendek kata apa sj dia sebut aku tunaikan...

semalam (ahad 23/1/11), aku kuar dr opis balik umh amik hubby n shamel bwk g klinik..puas doh aku pujuk hubby g kinik tp dia xnk..semlm br la dia dgr kata n g klinik..shamel pun ikut sbb dia pun demam..

sebenarnya ssh jugakla aku nk handle rmhtangga tanpa kejesama hubby aku..mmg totally xleh nk wat keje lain...hopefully hubby aku dah x wat dmm mcm tu lg..takut aku...

Ya Allah, berikanlah keberkatan & kesihatan berpanjangan kepada suami n ank2 ku..amin..

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...