Tuesday, March 15, 2011

Bawal masak merah & Sambal Bilis

1st..hehehe..rasanya ni la 1st time aku nk show pic masakan aku..hahaha..slama ni x berani nk letak..atau lebih tepat lagi mmg aku x masak pun..so nk show aper kn..tp mlm td kerna meraikan kedatangan 2 org adik aku dr kg aku msk spesel utk diorang n oso for my beloved hubby..mmg feveret hubby aku ikan bawal ni.
nk tgk pic nyer..

taraa..

Bawal Goreng masak merah..
 
tp x pedas sbb 2 org si kecil pun nk mkn
 
sambal bilis
patutnya sambal bilis tu letak petai lagi best kn?next time la wat..
aku yg kononnya nekad xnk mkn mlm melanggar pantang mlm td dengan memakan sepinggan nasi..tergoda ngn ikan bawal tu..mmg feveret aku pun.

mlm ni nk msk aper pulak ek..2 org si kecil tu suka mkn mee sup..mlm ni wat mee sup la utk shamel n kakak.

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...