Saturday, March 5, 2011

lamanyerrr

sabtu 6/3/2011 kul 9.20pm

oh dah lama benor aku x bersiaran n menjenguk tanah blog aku ni..last week bz ngn wat report tender..3 hari puasa dr buka intenet.berjaya gk rupanya aku menahan godaan nafsu intenet ni..dlm tempoh 3 hr tu la bertungkus lumus wat report..hr ketiga wat tu (rabu) tergerak hati nk g ngadap bos.sekali present depan bos, bos kata KIV lu projek ni sbbnyer info dlm dokumen tender tu x cukup utk diorang (kontraktor) price BQ.bos mintak bos no 2 tepon KL kata nk postpone n panggil semula tawaran..time tu rasa lega la plok x yah siapkan repot sbbnyer repot tu sepatutnya aku siapkan by tomorrow (ahad 7/3).amatlah tidak sempat..padan muka aku saper suh lambat wat..abis camner nk wat komitmen utk projek lain pun penting gk..ats meja nu bertimbun keje..nk siapkan esk semer mmgla 200% xdang.hari isnin dah nk bertolak ke KL sbb selasa kursus kat KL.alaa...sayangnyer nk tgl ank2..

semlm hari jumaat mmg aku kerahkan jugak diriku yg mls ni utk potong baju customer.nah ambik ko mmg dpt pun aku potong sebyk 6 pasang.bagi aku bykla tu dlm ms sehari dr kul 11pg hingga 3 ptg.tambah pulak tu byk iklan tanpa penaja mcm nk sidai kain la, masak la, lyn ank2 la..hoho..capek gue..tp puas ht yg amat..hari ni pulak aku pulun abis jahit 6 helai bj.ni pun br lps potong selai bj sutera.sbnrnya nk cover hr selasa n rabu yg aku xder kat umh nnt.

tenangnya bersiaran sbb heroku shameel pergi potong rambut sama abohnya.safi pulak ada kat sebelah ni duk main aksesori rambutnya ats meja.sementara shameel xder ni lehla aku main game..haha..tenangnyerrrrr..

serabainyer rambut ank daraku ni..xperla..mlm dah..saper nk tgk kn..

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...