Wednesday, March 9, 2011

Makan "Besar" ngn adik2

Aku amik kesempatan gi KL ni mkn besar ngn adik2 aku.asalnya nk mkn ikan bakar kat Puchong tp kata adik aku jauh sgt pulak..sbb lps mkn nk ato adik perempuan kitorang balik UPM pulak.
ni la restoran yg kitorang g utk mkn besar tu kat seri kembangan. nama kedai tu Kembangan Paradise.
sebelum mknn sampai sempat lu posing..as usual la kn...nk jd blogger kenala byk amik gmbar.

adik ipar aku yg bakal jd ibu x lama lg...pregnant 4 bulan.thanks for entertaining kak long sepjg duk kat umh ateh.

1st order yg sampai..kerang bakar.
lauk-pauk yang kami order adalah :-
Siakap Bakar
Sup Ayam
Kerabu Mangga
Kailan Ikan Masin


tp yang aku x puas hatinya 3 kali mintak tauke tu tukar channel tp bole jer diorang wat bodoh..x memenuhi kehendak pelanggan langsung..bknnyer ada org layan pun buka tv3 tu..aku nk tgk tv1 sbb nk tgk drama Trilogi Cinta..masa bayar kat cashier dia tu sempat jugakla aku cakap "ingatkan xder remote nk tukar channel"..si cashier tu senyum jer..ceh, dia paham ker x phm aku perli dia tu..lepas ni mmg aku xkn gi kedai tu lagi..x pandai nk layan customer..amik order pun ngn muka masam..kl nk berniaga tu berbudi bahasala skit..jgn wat bodoh sombong.


1 comment:

  1. br teringat..kenapa plok bakal adik ipar aku ain x join ek?ke aku yg lupa or adik aku sndri lupa?apa la adik aku tu lupa plok bwk buah hati dia.

    ReplyDelete

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...