Wednesday, March 9, 2011

Kanak2 Ribena Dlm Opis

Flight aku sampai kul 3.45 ptg smlm..x delay langsung.sharp2 jer sampai..aku suh hubby tgg kat airport ngn ank2 terus tp aku da sampai epot dia bole duk kat opis lg..terus aku hangin..geramnyer..janji nk bwk ank2 sambut aku balik.kl janji ngn dia x payah harapla janji tu akn tertunai..terpaksala aku kena gi balik ke bandar nu amik ank2 pastu terpaksa stay kat opis dia kejap..aku rs mcm x sedap hati la nk stay kat opis dia memandangkan ank2 ku ni nakal n bising..takut mengganggu org nk wat kerje..

as usual shameel mmg bising n "buas"..kakak xper..elok jer duduk..tp si shameel ni leh pulak dia intai bilik meeting n nk conteng2 kat whiteboard tu.aku follow je la dia..mula tu elok la dia duk melukis..pastu kakak pulak nk join sama..berebut2 nk menconteng ni la jd bising...
2 org ni dpt conteng2 kat whiteboard ni pun dah suka sgt...sbb diorang conteng kat dinding umh sah2 mmg kena marah kat aboh diaorg.

kakak tu pendek tp galoks nk conteng jugak.
pastu eryna sampai..

eryna pandai panggil safi.tp safi x bole ckp lg..mcm ayam ngn itik la diorang berkomunikasi.
2 orang ank dara ni duk diskas aper ek? ci teka?

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...