Wednesday, March 9, 2011

Tendering For Success

begitulah tajuk kursus yg aku attend pd 8 mac br ni hr selasa..1 hari jer kursus..tp maklumat yg disampaikan padat n berguna sesangat..especially to contractors.Alhamduliilah sepanjang kursus tu aku x rasa mengantuk pun..ramai tau attend..means mendapat sambutan yang menggalakkan.

n yang bestnyer ramai classmates yg aku jumper..Dyna, Nazrin, Syahir, Adib, Mat Lan n also my senior Kak Wani..classmates hubby aku pun ade jumper..nama nya Rosli Ahmad.


5 orang speaker..semernya otai QS.

ni dia tempat kitorang menjamu selera..menu nya sgtla best sampai terlupa aku nk snap gambar..siap ada kambing golek lagi.tapi aku x mkn pun kambing tu..

p/s : thanks to my bos Pn. Nor sbb sudi guide aku dr bertolak hinggala sampai balik.

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...