Monday, February 7, 2011

2 night no output...

Sayangnya dah 2 mlm aku x hasilkn apa2 output pun..biasanya ada gk keje yg aku bereskn time mlm pd hr bekerja..tp setakat ni xder apa yg beres.potong kain pun x, apa lg nk menjahit..mlm td sempat jahit span jer utk bj ofismate hubby..sbb nk kirim baju tu ke hubby bg ke k.ha.

se lagi terkilan sbb x main ngn safi mlm td..bygkn sblm azan maghrib aku dah Zzzzzzzzzz...penat n period pain tek...sedar2 dah kat kul 10mlm.safi pun dah tdo..merata skali safi tdo..sian sgt..hubby aku pulak tdo x ingat ank..shameel pulak duk main sorang2.kl x kerana uniform shamel x berbasuh n beriron lg mmg aku x bgn pun..tp nk wat camner bgn la jugak basuh uniform shameel then gosok terus pastu jemur bwh kipas.

mlm ni hajatnya nk jugakla potong sepsg 2 kain...mlm esknya lehla aku menjahit.tp tgn ni pulak rs cam gatal nk jahit manik jer...sblm tdo mlm td sempat gk usha2 bj mana nk jahit manik..jumpa gk bj yg x menarik mana, so kl jahit manik semangat skit nk pakai bj tu....x sabar nk jahit.

sblm nk lelapkan mata ni, aku tatap face safi n shameel..peluk diorang..sian safi mami x main ngn dia..sian shameel mami x layan shamel mlm td..sory ank2 ku..mami penatla..nnt mami qadha balik ek..:)

1 comment:

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...