Wednesday, February 16, 2011

Penyunting?? Pemain Badminton??

Semalam 2 job aku dapat...satu adalah aku dilantik sebagai penyunting untuk penyediaan Laporan Tahunan JKR bagi Bahagian Kontrak Dan Ukur Bahan..se lagi aku dipaksa rela oleh adik ipar aku untuk jadi player lwn badminton mewakili - - - - hehe..xleh bgtau...takut kontroversi pulak..tp lmbat laun org tau jugak kot.

jadi penyunting tu mmg aku suka..last aku wat kerja tu ms Persatuan QS Bina anjur Alumni Dinner UTM lu..masa tu aku jd Vice Director utk majlis tu n merangkap as Editor for UTM Alumni Booklet in Memory.best la wat kerja edit mengedit ni..x bosan lasung..tp utk laporan tahunan ni we all dpt 3 pages jer..dlm 3 pages tu la nk citer pengenalan, objektif, carta organisasi, pencapaian, aktiviti, and laporan perkhidmatan.ntah cukup ntah tidak.bila aku nk start wat ni..due date 28/2 ni dah..sempat ker..sempat kot..asalkan ada input depan mata bole la wat ngn cepat.

petang ni plok aku kena turun training badminton..next week ahad n selasa kena turun training gk..lawan hr jumaat n sabtu nnt (25 n 26/2).x pandai main pun..setakat nk tebas bulu tangkis tu bolela...janji dpt 1 suit jersey, track suit, n sport shoes..hahaha..itu pulak yg aku aim kn..senget tul aku ni..xperla..berguna jugak aku main.mana tau leh turun sekilo.

nota kaki :  kepada bahagian yg aku wakili, sory la kl kalah nnt..

2 comments:

  1. Semoga berjaya menurunkan berat badan 1 kg.

    ReplyDelete
  2. seksa abis satu tubuh lps main badminton..nyesal rs..2 hr xleh wat keje sbb sakit abis otot..huhu..saper suh aku x warming up lu..br padan muka..ms main mmg best smpi x ingat ank kat umh..esknya br rs sakit..hr sabtu lgla bertambah rs sakit..sampaikan pgg botol sirap pun leh jatuh ats sup pns sampai pecah mangkuk sup tu..mmg xder rezeki ank2 la tu.nk potong kain lgla seksa...tp hr ni turun training lg..seby bg support tu..

    ReplyDelete

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...