Tuesday, February 1, 2011

selsema n demam lg..huhu

semlm MC...hr isnin blk dr opis mmg x larat sesangat..bdn penat+demam+sakit urat+selsema..pakej sekaligus...sakit kepala sampai xleh nk bgn rs..ank2 pun tunggang langgang jdnyer..hubby aku pun dmm..dia lg teruk..3mgg doh dmm...risau gk tp dah g klinik..hubby aku hr2 mkn ubat..

semlm g klinik sndri ngn bwk safi skali..safi pulak tdo on d way ke klinik..aku nk suh hubby anto g kinik sian plok dia bz..so, aku g la sndri..tp xleh la nk drive jauh..so aku decide nk g klinik kat batu 6 jer.aku gi klinik An-Nisa'.erm..x berapa suka la dr yg lyn aku tu..mulut lepas..ada ker dia kata aku sajer2 nk ponteng keje..kl xnk bg mc xperla..aku x kisah..aku leh angkat cuti..tp mulut laser x padan ngn pakai jibab labuh..dia kata xleh bg mc 2 hr..mcmla aku nk 2 hr..aku nk mc sehari jer..byk keje kat opis ni.

hr ni aku gagahkan diri gk dtg opis..batuk+selsema...nk mkn ubt batuk kat opis ni x bleh sbb ubt tu dr pesan doh mmg akn ngantuk...so aku x mknla..tgg blk umh nnt la br telan ubt  batuk..ubt batuk la paling aku x suka.

semlm seharian lyn safi..nk menjahit or potong kain mmg x larat pun..safi plok aktif sesgt..aku ulik dia tdo tp aku yg tertdo..safi x tdo pun..aduhai princess aku sorg ni..."buas" kaloh abg dia.mlm td safi tdo awl..maybe penat sgt main siang hr..tp mmg mgg lps pengasuh kat taska dia ada kabo safi aktif leni...aku rs dia jd aktif sbb mslh sembelit dia dah ok.sbb tu la dia jd cam selesa n aktif nk bermain.mami tukar susu safi dr susu dumex ke susu mamil gold step 3...sbb per.susu mamil gold tu ada campuran oligosakarida utk melembutkan najis n melawaskan penghadaman...aku dah survey susu lain tu xder oligosakarida mixture.

aku akhiri entry aku ni ngn pic2 ms tgg mknn sampai kat restoran Katana hr isnin haritu.















No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...