Sunday, February 6, 2011

Bengangnyerrrrrrrrrrrrrr..

Td ada call syarikat pemaju tu...rupa2nya selama ni aku xtau pun pemaju tu problem ngn permit dia..permit dah mati..tp tu bkn alasan CF xleh kuar...

Aku bengangnya why agreement umh tu xleh nk proceed lg..Staf tu ckp sbb xder CF..kenapa CF sangkut?dia kata xtau..padahal TNB n BOMBA dah bg sokongn..staf tu de ckp ngn aku diorg ada terima memo dr MBKT yang pihak majlis tiada halangan utk keluarkan CF..but y sampai skrg x kuar2 lg CF tu...geramnya..

bila ada CF lehla proceed agreement...bila dah sign agreement leh la we all proceed ke kwsp.loan bank lulus lama doh.ni aku nk try push ngn mbkt suh cpt kuar CF..aku nk duk umh tu cpt2..rimasla umh sewa tu..byk masalah..semlm br betulkan pipe sinki..hoho..mslh sungguh..bilik air dlm master bed lasung xleh guna...mslh2.

se lagi amik masa hampir sebulan gok la nk pasang grille, lighting fittings, plaster ceiling, add wall, counter top, cabinet and painting...aduih cukup ke x sebln..ntah2 lebih sebulan kot...bila la leh pindah.

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...