Sunday, February 13, 2011

Dapat jugak aku hias blog ni

hehe  :)....
kl kengkawan leh nmpk aku senyum ni mesti diorg tgk aku senyum lebar giler..hepy rs dpt create blog aku jd camni...ok x???? ok la tu...kn?kn?...

hari ni separuh hari duk touch up blog ni...hopefully kengkawan yg tgk blog ni sejuk hati n syok nk baca..
aku ni x pandai la nk mengarang cam penulis tu..tp nk merapu lehla...asal ada idea.

dlm2 duk touch up blog ni aku wat gk kerja..tgl 2 file lg ats meja...esk ada task baru.kena wat report tender..hoho..wat report tender la paling aku x suka..tender selective..ada 10 kontraktor je pun..sib baik x byk.

aku nk dedicate BiG THANKS to my fren Che Ku Sabihah coz sudi mengajar aku cara2 nk touch up blog ni...TQ bie...

2 comments:

  1. Bagus sya. Cantik la. I like.............

    ReplyDelete
  2. tq k.rozie..rs cam dah puas hati.lega rs..kl x, balik umh pun duk pikir camna la nk bg blog ni nmpk ada umph skit.

    ReplyDelete

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...