Sunday, February 20, 2011

Air Buah Gelas Besar

Hr sabtu br ni hubby ku gi opis dia wat kerja..boring rs stay kat umh..so dengan gagahnya aku bwk ank2 gi umh adik aku eilah..aku ckp dengan gagahnya tu sbb bdn aku abis sakit gara2 main badminton..sakit gilerr..gilerr pun x sakit camtu..hehe..aku g umh adik aku sbb pak sedare aku yg duk kuala berang ada dtg umh eilah..so aku gila lepak sana sampai tghr..sempat la jugak aku ajor pak sedare aku create blog..teringin katanya nk berblog.

balik dr umh adik aku 3 beranak semer tertdo..tp aku x la tdo lama sgt..sekadar nk ilangkan rs ngantuk yg amat sgt tu..dah bgn tu kenala wat kerja umh..umh dah mcm tongkang pecah tunggang langgang skali.nk potong kain tgn x berapa nk gagoh sbb tgn knn sakit otot..tegang..sakit punya tangan sampaikan pgg botol sirap kaca tu terlepas ats semangkuk sup pns..pecah abis..xder rezeki..

petang tu pulak aku ajak hubby kuar minum air buah..lama x pekena..kl ms mengandung ke safi lu selalu gi minum..
shameel duk merapu

shameel tukang perabis tisu kat kedai mkn

feveret ku..keropok lekor

dr kiri..air mangga susu, air jambu batu susu,air carrot susu

hubby ku order nasi lemak..mmg dia dah tau mlm tu aku x masak so dia mkn siap2 petang tu.so mlm x payah mkn.

feveret ku jugak..laksa penang.pedas woo

kakak yg syok duk sedut air


gaduh sbb berebut nk duk ats riba mami..yg menangnyer abg shameel

muka bangga abg shameel duk ats riba mami
 aku akhiri n3 ni ngn pic mami n shameel..lama dah x bergambar berdua ngn shameel..

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...