Monday, February 21, 2011

Last Training

Hari ni last aku training badminton..match 25&26 ni..takut jugak rs sbb ni 1st time lawan..yg aku risau skrg aku takut lutut aku yg bekas injured dulu sakit balik..sbb smlm ada rs sakit skit..bkn sakit sikit dah..sakit sampai xleh nk pijak rapat tapak kaki ni..risau nyer kl sakit ni berlarutan sampai la match nnt..sian la jabatan aku..xder wakil wanita..aku sorg2 jer yg mewakili wanita utk bahagian aku.

pagi tadi sblm dtg opis aku sapukan minyak pns kat lutut..mintak2 la x melarat mana injured ni..hubby aku pun da excited nk tgk aku lwn weekend ni..sampai dia nk bwk ank2 skali..tp katanya x janji la sbb takut dia kena gi opis siapkan tender projek.tp aku hrp sgt hubby aku leh gi..bole la dia jd tukang urut aku nnt..hahaha..jgn marah yer bang..

ni dia jadual match aku...takut rr berdepan ngn orang2 lama ni..

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...