Tuesday, February 15, 2011

kisah 1 hari

.....rs mcm nk Zzzzzzzzzzzzzzzz jer.kl ada org ltk bantal bwh kepala ni konpem aku tdo terus ni..aduih ngantuk tahap gaban dah ni...padahal mlm td dah tdo awl...x menjahit mana pun mlm td..just repair bj ofismate aku jer.

petang smlm lps asar pak sedara aku sekeluarga ada datang...adik aku ilah juga datang..so ramaila kat umh aku yg sempit tu..aku jamu diorang ngn mee goreng basah..lama giler x msk mee.nasib baik jadi..yang aku sukanya 2 org ank aku byk sgt mkn..sbb semlm dr pagi sampai la ptg tu diorang x mkn nasi..aku suapkan pun xnk...so sbb tu la semlm aku x msk nasi.goreng mee jer..khas untuk ank2 n tetamu yg dtg.

eh..eh..ilang dah ngantuk sbb dok syok mengarang ni..molek gk..
pagi marin ada perarakan sempena maulidur rasul..ingatkan nk g tgk..tp bila pikir ank2 aku yg nakal mcm apa cancel terus..x rela aku berperang ngn ank2 semata2 nk tgk perbarisan..lgipun smlm kn hujan..so kami 4 beranak stay je kat umh..x kuar gi mana2 pun.tp marin 2 org ank aku tu bgn awl..biasanya shamel bgn lewat dlm area kul 11 or 12..safi mmg bgn awl..safi biasanya bgn 6.30 time aku smayang subuh..time tu jugakla dia nk susu..kadang2 tu aku n safi mandi sama2..pastu kitaorg kuar timggalkan aboh n shamel kuar gi beli mknn...biasanya time aku berdua jer ngn safi aku menyinggah kat rumah adik aku ilah..tp semlm dia xder sbb g tgk perarakan..memandangkan semer dah bgn awl semalam,so we all 4 beranak kuar g beli mknn..tapau jer mkn kat umh..

lps jer brekfast mata aku ngntuk giler sampai terlelap kat sofa..tp x jadi nk tdo terus sbb adik aku ilah dtg..tp x bwk baby dia..lps dia balik terus x jadi tdo..apa lagi aku sambarla mesin jahit, sempat jahit 3 helai baju...baju saper???baju k.joh mecip 2 helai n bj my fren Bie selai..pastu aku wat bj kelawar utk Eryna ank Bie..so cute..

dah rs boring duk umh sbb smlm rs mcm panjang jer masa so aku decide nk bwk ank2 gi umh ilah..sambil tu sbb nk anto bj untuk ilah sembat...so leh la aku bg bj Bie n Kak Joh esk.masyuk duit..

panjang plok jadinyer n3 ni..ok la tu...x sabar tgg hr jumaat nk tgk raja lawak...suka nazmi..chai yok nazmi..;)

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...