Saturday, February 5, 2011

Oh Kerja...

Kan n3 sebelum ni aku kata nk g ngadap bos kn..ha ni dia keje aku..masuk ngn tgn kosong..kuar ngn x cukup tgn nk pegang file n dokumen..siap 2 kali kuar masuk bilik bos punggah drwg n dokumen..hoho..mlsnya nk menyemak..


ni dia file2 ats meja aku..aku x suka byk file ats meja..sbb itu akn menampakkan aku x wat keje..kl xder file maknanya keje aku setel...
 Aduih...x suka nyer semak drwg n BQ..hoho..nmpknyer aku kena wat keje mcm hubby aku gk..cuma xyah taking off...tp kena celik mata luas2 check wording n spelling...check material dlm drwg ada x dlm BQ..arghhhhhhhhhh.. x minat la...
Ni form nk tukar kerakyatan.x siap lg isi..konpius tek..kena wat elok2 sbb x ingat nk amik 2 salinan form ni.....hahaha..aku nk jd rakyat terenganu wei...

4 comments:

  1. Kalau sya kompius tanyer rozie sbb mak dgn ayah gak isi borang ni.

    ReplyDelete
  2. ada 1 page tu kn kena ada 2 org yg kenal kita dr tahun berapa untuk sahkan kita berkelakuan baik..page tu nk suh saper isi ek..JKK ker?ker setakat kenalan kita jer?se lagi tang nk taruk alamat tinggal utk 2 thn lps n 10 thn lps..aduih x tau nk ltk alamat mana hok 10thn lps tu...

    ReplyDelete
  3. hi...hi...hi... nanti blk tanyer mak lu. Ala letak jer alamat rmh baru..

    ReplyDelete
  4. ingatnyer yg 2 thn lps tu taruk alamat umh sewa kat seberang takir tu...yg 10 thn lps tu nk taruk almt umh mak sedare...lgpun dr form 4 hinggala sehari sblm kawin (hehe) mmg stay kat umh mok sedare pun.

    ReplyDelete

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...